Велика кількість новин про те, як все погано в Україні хочеться розбавляти новинами про результати роботи, успіхи і розвиток різних галузей промисловості країни і машинобудування зокрема, до якого ми докладаємо свою руку.
Крім того, що Еверласт зараз активно працює на експорт, ми встигаємо задовольнити потреби в якісній техніці і національних виробників.
Вчора відвантажено спільний проект з компанією ТОВ "Енергоекспорт" - автоцистерна-водовоз для кінцевого замовника ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг». Нагадаємо, що ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» займає лідируючі позиції серед найбільших підприємств гірничо-металургійного комплексу України і є частиною міжнародної корпорації.
Зміни на краще відбуваються, коли кожен добре робить свою справу.
водовоз
цистерна для технічної води
 
Компанія Еверласт не перший рік поставляє бензовози в Північну Африку. Але коли з заводу виїжджає одразу 5 машин - це завжди дуже видовищно і масштабно.
Придбавши техніку Еверласт, ви одразу зможете працювати і заробляти
 
Останнім часом в Україні впроваджують все більш жорсткі норми з охорони навколишнього середовища та безпеки людини. Наша країна приєдналася до угоди про перевезення небезпечних вантажів ADR (ДОПНВ) ще в 2000 році, і з того часу національні вимоги все більш наближуються до європейських. 
 
Впровадження нових цивілізованих правил - без сумніву, процес позитивний на назрілий. Проте спочатку він супроводжується організаційними складнощами.
 
Так, з 1 червня 2018 року автоцистерни для перевезення небезпечних рідких вантажів повинні мати свідоцтво про проходження перевірки. Це означає, що весь транспорт, що перевозить бензин, дизельне пальне, газ, мазут, бітум, аміак і інші речовини, треба надати для огляду і перевірки технічному експерту. Експерт здійснює спеціальну перевірку та випробування і ставить особисте клеймо на металевій табличці цистерни. 
 
Відтепер небезпечні (легкозаймисті, отруйні, вибухонебезпечні) вантажі українськими дорогами будуть перевозити виключно цистернами, технічний стан яких перевірено експертами. Це гарна новина. Проте перевізники стикнулися з тим, що провести таку спеціальну перевірку наразі дуже складно, або зовсім неможливо. Причина тут не в технічному стані цистерн, що використовують. Справа в тому, що наразі на всю країну є лише три уповноважених органи, експерти яких можуть провести таку перевірку.
 
Враховуючи величезну кількість техніки для перевезень, в масштабах країни такої кількості установ та експертів вочевидь недостатньо. Звісно, в перспективі їх кількість зросте, спеціальні перевірки стануть нескладною і, головне, швидкою справою. Але перевозити вантажі треба вже зараз.
 
Український виробник спеціальної техніки, завод “Еверласт”, бере всі питання, що пов’язані з дозвільними документами на свою продукцію, на себе. Усі належні огляди, перевірки, гідравлічні та пневматичні випробування уповноважені експерти здійснюють безпосередньо на заводі-виробнику, надають свідоцтво і ставлять на цистернах особисте клеймо.
 
Таким чином, власник отримує цистерну з повним пакетом необхідних документів, в тому числі свідочтво про метрологічну повірку (калібровку), паспорт судини і обладнання, сертифікати на матеріали, акт приймання-передачі для реєстрації в МВС. Завдяки цьому покупець економить власний час та заробляє гроші - безпечно перевозити небезпечні вантажі можна одразу після придбання нової автоцистерни в ТОВ “Еверласт”.


битумовоз
битумовоз

 
Зовсім недавно з воріт заводу «Еверласт» виїхав перший бензовоз з написом «BVS» - оновленим логотипом компанії «Надєжда».
З території заводу Еверласт вчора виїхали три цистерни для транспортування технічної води.
У 2018 році автодорожнє будівництво продовжує нарощувати обороти. Базовим матеріалом в будівництві доріг є дорожній бітум. Велика частина споживання дорожнього бітуму доставляється в Україну з сусідніх Білорусі та Польщі.
Минулого тижня була відвантажена нова паливна цистерна для нашого постійного клієнта - компанії Надія. Зовсім недавно компанія провела ребрендинг роздрібної мережі і тепер новий бензовоз виробництва Еверласт радує око на дорогах України новим яскравим логотипом BVS.
Купуй новий транспорт «Еверласт» в лізинг!
Ми дуже часто чуємо від наших потенційних клієнтів, що дешевше купити б.в. транспорт, ніж новий у EVERLAST. Чи так це насправді? Давайте розберемося.
Наведемо голі цифри.
«Еверласт», спільно з MAN Track & Bus Україна, здійснив поставку партії автоцистерн АЦ-18. Замовником виступив «Концерн Галнафтогаз» (ТМ «ОККО»).
Зателефонуйте нам (048-728-24-20) і ми розповімо, як оптимізувати логістику азотних добрив.
Виробництво і продаж молоковозів, масловозів, спиртовозів та інших харчових автоцистерн для нас звична справа, а ось завдання виготовити напівпричіп для перевезення газованої води стало новим викликом.
В цьому році аграрні компанії активно оновлюють свій автопарк.
Сьогодні, наш постійний клієнт, Єристівський гірничо-збагачувальний комбінат отримав нову автоцистерну для перевезення питної води на повноприводному шасі КрАЗ.
Зовсім випадково, в компанії стала відома інформація, що на сайті RST продається напівпричіп «Еверласт».
Компанія «Еверласт» активно освоює новий сегмент ринку - «Молоковози» з нижнім наливом.
З початку 2017 рік «Еверласт» зіткнувся з підвищеним попитом на автоцистерни малої кубатури. Постачальники палива усвідомили, що невелика мобільна цистерна має безліч переваг перед автопоїздом з напівпричепом-цистерною великої кубатури. Аграрії почали масово закуповувати нові паливозаправники для заправки в поле. Паливозаправники для гірничо-збагачувальний комбінат також користуються попитом. Молоковози, водовози, Гудронатори і асенізатори, все це автоцистерни, які у нас запитували клієнти.
Робота фермера на пряму залежить від погоди та якісної техніки. Але якщо погода може підвести, то ось на техніку Еверласт Ви завжди можете покластися.
Шановні колеги, відповідно до правил перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ), існують обов'язкові вимоги до цистерн для транспортування аміаку. Хочемо вас поінформувати, що код цистерни-аміаковоза, згідно з вимогами ДОПНВ має вигляд: P29BH, де:
Дві яскраві автоцистерни для транспортування технічної води і паливно-мастильних матеріалів на шасі Volvo